IP-Tracking

Stel u kunt van zakelijke websitebezoekers achterhalen welke bedrijven dit zijn geweest en waar hun interesses liggen. Hoeveel nieuwe verkoopkansen biedt dit voor uw salesteam?
In de internet marketing ligt vaak primair de focus op conversieverbetering. Als nu gemiddeld 2% van alle bezoekers contact opnemen of een product bestellen, hoe krijgen we dit naar 3% zodat we ons online succes verdubbelen? Maar is de 98% die geen contactgegevens achterlaten niet minimaal zo interessant om op te richten? Zit daar niet juist het grote potentieel?
Natuurlijk is niet iedere bezoeker relevant om op te volgen, maar inzicht in de top 25 meest interessante bezoeken (gefilterd naar bezoeksduur, aantal bezochte pagina’s en herhaalbezoeken), biedt dagelijks een lijst met nieuwe potentiele klanten waarmee uw salesteam aan de slag kan. Redenen om geen contact op te nemen kunnen divers zijn (nu even geen tijd, eerst nog vergelijken, intern overleggen, etc.) maar men heeft wel een concreet vraagstuk waarvoor een oplossing gezocht wordt. Met de juiste opvolging bouwt u vertrouwen op bij de potentiele klant en maakt u van een lead een nieuwe verkoop.
Met IP-tracking van de LeadMarketeer wordt B2B online leadgeneratie voor elk bedrijf toegankelijk. De grote jongens als Google en Facebook doen het al jaren en nu is deze salestechniek ook voor u voor handen.